beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

Postad av Caitlin...

Av Becca - 13 mars 2013 19:04

Kommentaren som fick mig att känna mig värd något och fick mig energi att inte ge upp:

"Ge inte upp! Du försöker i alla fall och det är det viktigaste. Att kämpa igenom det som går fel gör dig till en ännu starkare person som kommer ta framstegen med mycket större glädje. Jag tror på dig! Sällan man ser en så ung tjej som du, som kämpar så hårt som du för att nå sina mål. Även om inte omvärlden stöttar dig så vet du vad du vill och och dina mål.

när det gäller ridningen så är alla nybörjare och även de som har ridit i x antal år så har de fortfarande mycket att lära . Ingen kan allt och kommer aldrig lära sig det. men tycker det är tråkigt att ingen ger dig uppmuntran att lära dig utan lämmnar dig helt på egen hand. :(

Jag hoppas verkligen du mår bättre snart.


Kram"

 Denna kommentar postades av en undebar kvinna vid namn Caitlin!

Tack caitlin! Du vet inte hur mycket det där hjälpte mig!!


Kramizz becca


 
 
Caitlin

Caitlin

13 mars 2013 22:38

;)
You Go Girl!

http://notfadeaway.bloggplatsen.se

Becca

14 mars 2013 13:02

Jag ler alltid när jag ser dina kommentare! Så djävulskt peppande och lockar till ett brett leende varje gång!
Puss o kram! Ta hand om Ginger , silver , sky och Jim ^^

Kramizz becca

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards